Lata jävlar

Jag är ganska lat, så pass lat att jag inte ens orkar trycka på stoppknappen när jag ska av bussen. Väntar alltid in i det längsta så att någon annan ska hinna trycka före. Idag var det ingen som tryckte, så fick samla mina krafter för att göra det själv. Precis efter jag tryckt är det en som reser handen mot knappen. Den lilla sengångaren var slugare än jag! hon vann. kände mig helt lurad när jag klev av.. ryck upp er människor!

Nuuuu blir det mat. arga snickaren på tv, aldrig sett det förut men fyfan vad rolig han är!
här har man missat nåt, galen människa.

Kommentarer
Postat av: Diza

"Den lilla sengångaren var slugare än jag! hon vann. kände mig helt lurad när jag klev av.."



Skönaste jag läst på länge.

2012-04-18 @ 21:24:25
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0