Nittonårsfest

Igår var det bus, hade överraskningsfest för amända som hade birthdaaay. GZ! hon trodde hon skulle på bio, men hell no. blev en rolig kväll med ett flertal händelser för mig på slutet hehe. missade typ tre nattbussar, kom fan aldrig hem! väntade på en liten pommes i typ en kvart, om jag fått den 10 sekunder tidigare hade jag hunnit med den, hur värt kändes det? påminner om när jag blev lämnad av skolbussen på hummelsta för en påse äckligt godis som jag inte ens åt. garvade bort magsäcken med jenny och filip åt något jag inte kommer ihåg och när jag väl kom med 92an blev det slagsmål och misshandel, ungefär.

som vanligt bäst fotograf och kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0