Överste Senap och Pastor Grön

Här uppdateras det flitigt jajamen! Helgen var iaf ganska skön men slapp. på lördagen var det sällskapsspel hos filip med joel och jesper, men annars låg jag på slöfronten. åkte till västerås på söndag kväll för att ställa in en extra frys och fixa guitar hero hos mig. mer mat och underhållning!

Stel är jag i hela överkroppen sen jag tränade i måndags, känns bra med vilodag imorgon. nu sitter jag här fast jag lovade mig själv att inte sitta vid skärm på kvällen, kan inte sova då. Igår var det omöjligt, och hade ett sånt enormt sug efter snabbmakaroner. gick helt enkelt upp och lagade det vid halv 3 på natten. satt fint, sånt får man göra när man bor själv..

Och jag kom ju nyss hem från gabbe och joel där jag hämtade upp gabbes teoriböcker. nu så tamejfan får det sättas fart på det här. körkort innan sommaren är slut please plox! fyller ju faktiskt 18 om sisådär tolv dagar, det enda jag taggar till just nu är tårta. sen ska jag gå upp på morgonen, hälla upp en grogg och säga, "godmorgon godmorgon" till familjen. sen när jag druckit upp ska jag rapa i mammas ansikte.. eller?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0