Hold my breath as I wish for death

Tycker man bloggar på här så gjorde man inte det.. rätt så boring här hemma men det får man väl skylla på sig själv. imorgon åker pappa och jag och lämnar av Jon i sundborn, (där han konfirmerade sig, efter att jag gjort det). själv ska man inte spendera någon tid där, känner mig för gammal sorgligt nog. övningsköra hem ska jag iaf göra, får se hur det går. körde till västerås idag och höll på att fucka upp hela rondellen, det gick verkligen inte bra! man fattar inte hur mycket man egentligen har kvar att lära,
får skynda på lite nu med detta.

Hälsade på familjen Åberg i lördags, fullt seriös på bilderna
så blire om man nöter kvar på medium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0