Dygning pågår

Igår var det planerat att jag skulle dygna, men flyttade fram det tills idag i stället då det passade bättre,
FF woho! är väl närmare expert på att leva vaken på natten så jag antog utmaningen jag fick. men extrema vinnarskalle som spökar, eller...? skulle precis ut och springa men drog en "ska bara kolla datorn snabbt". att man aldrig lär sig att det är omöjligt, kommer aldrig att hända. datorn är djävulens påhitt. måste jobba bort marshmallowfettet ewe tvingade i mig igår, haha.. men gott var det! måste ju njuta fullt ut dom sista sommarveckorna som är kvar och då ingår mat! 
 
ewe visade så fint hur vi mosade marabou i marshen! perfect match♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0