Hemma och så vidare

Hoj. måste bara säga att allt jag ätit idag har vart gott. ibland har man såna dagar.
väldigt mysigt hos kusinerna men två dagar räcker ändå känner jag. hela den familjen är så fin :) körde hem från örebro, gick galant. alltid mammas klag innan, "nej hon är inte van!" vad vet den som alltid vägrar köra med mig annars? spänn aaav ta ett glaaas.. man ska tro på sina barn. 
 
Fick en chockerande nyhet att man kan köpa chai latte i skinnsberg! var bara tvungen att skriva det för det här måste spridas. lever för den drycken, men vågar inte glädjas allt för mycket innan jag testat den själv. får köra REA testpatrull imorn! wooo
 
mest bilder på vilja såg jag nu.. och vi råkade beställa lite mycket räkchips. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0