Leksand

I måndags åkte jag med gabbe och joel med familj till leksand sommarland. var rätt tveksam först eftersom jag är den som hatar karuseller och äventyrsbad. men det var verkligen värt det för jag hade en sjukt trevlig dag. stället är ju till för något yngre människor så det kanske var därför jag klarade av attraktionerna... åkte gokart för första gången i mitt liv, tänkte att alla som åkte innan mig var sega som as och alldeles för försiktiga. sen var det min tur och det gick ju allt annat än fort, fick inte alls iväg fordonshelvetet i den fart jag ville. på håll måste det sett ut som jag stod still, max 3 km/h. nej det där får man göra
om och rätt nån gång, pinsamt.
 
Om två timmar beger jag mig mot västerås och en snart 18årig elin! blir en jävla massa firanden nu men det är bara kul. gick och tänkte här om dagen varför ingen gick ut med mig på min födelsedag? kom på att jag fyllde först.. inte lätt att vara äldst alltid. ska säga farväl till min bäste kusin markus med gf som hälsat på några dar. med 60 mil emellan oss är det kul att träffas ibland! snart kommer det ett litet kusinbarn också! TAGGA! 
 
bildkvaliten fortsätter att imponera. markus och ebbis på sista♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0