Mat i kvantitet

Hela veckan längtar man efter helg, men när den väl kommer blir man lätt uttråkad. vette fan. var igång hela lovet, men denna helg kan jag inte komma på vad i all världen jag gjorde! om folk är upptagna blir det problem. jag kan typ inte umgås med mig själv längre, förut var jag expert men nu får jag bara panik. sysselsätter mig med något men tröttnar direkt. det är svårt att fylla en hel dag med aktiviteter!
lär skaffa mig en ny vän.. 
 
Mamma och jag ägnade timmar åt matlagning idag. det var lika tråkigt som det låter men det ska bli så skönt att ha matlådor i frysen! bara värma på när jag blir hungrig, sweeeet. drog nyss en skype med joel von vesterström som är i turkland! vissa har det bättre. men jag har ändå ett helt okej läge inrullad i täcket. godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0