Sensommarfestivalen

I år var jag funktionär skbgs enorma festival. hängde mest med jesper och höll området säkrat! vet inte hur många gånger jag reste alla hundkäksburkar under burkkastningen vi höll i. kul att kunna vara till hjälp.. min pappa var en apa och pratade med löjlig röst i en mikrofon, det var något nytt till och med för mig. på kvällen blev det band och jag väntade bara på att fler folk skulle komma, men känns aldrig som det blev riktigt mycket, skittråkigt! tyckte så jävla synd om dom som spelade först, var inte en jävel där. senare var det faderns band, höjdpunkten som vanligt hehe. bäst var ändå anderssonz, (gabbe, joel, petter, jeppe). hört låtarna några gånger på repningarna men på scen var det stört bra :) kul att höööööra! 
 
pappa på gitarr och min farfar som jag hittade på en bild från -88. haha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0