Ööö, hon måste mena Torö

Har varit en skön men också jävligt jobbig dag. vattenpolo på idrotten och herre gud, har nog inte gjort något så jobbigt i hela mitt liv. helt vilt, drunknade typ. resten av dagen ägnade jag åt att prata om bl.a. hey baberiba, om jag väl kommer in i det går det inte att sluta. bästa programmet forever and ever,
i Livs hjärta ♥ sen släpade jag arslet till friskis och tränade lite till, ensam idag. hemma ville jag vara nyttig och åt grönsaker till maten. hemska jag, min paprika var gravid och jag dödade henne och åt upp barnet :s


hahahaha aj min mage

Kommentarer
Postat av: malte och malin

HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAHHHA!!!!!!! DÖÖÖÖÖR

2012-02-12 @ 01:38:57
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0