Sexy and we know it, we work out

Liv Johansson har börjat träna på gym, japp ni läste rätt. har väl alltid varit sportslig av mig, men det har varit lagsport liksom.. har aldrig satt min fot i ett gym förut. men nu har jag något att göra på dagarna med min vän amanda! vi ska bli biffs, vänta bara.. sååå ligger det till iaf. annars rullar väl allt fram som en deg, taggar grotesco säsong 1 imorgon med mina kåmpisar! fan va fiänt. gjorde matteprov idag, aldrig varit så oförberedd och så oberörd före ett prov. men så mindfuck som universum faktiskt är, klarade jag nästan alla frågor. what the fuck? hur kan man kunna nåt man inte ens kan? jaja får se hur det där blev sen då.. gnatt♥

ett lejon
sveriges längsta matkö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0