Fjortonde februari

Slutade klockan 2 idag, wiho. gick med joshua och tränade direkt, skönt att vara typ ensamma på gymmet! hade nästen hela omklädningsrummet för mig själv också hehe. bestämde mig för att åka till skinnsberg efter det eftersom mamma hade köpt chokladhjärtan och sånt. nu lät det som att det var enda anledningen, fettoliv, men jag tyckte det var längesen jag såg min familj. och så fick jag jättegod mat :D

snön var ju helt sjuk. jon och jag satt och funderade på om man kunde hitta gränsen mellan där det snöar och inte snöar. någonstans måste det ju sluta snöa, och om man åkte dit kunde man kanske stå så att man hade snöfall på ena sidan, och ingen snö på andra.. aa där blev det klurigt

är så ensam så jag kan stå och fjanta i spegeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0