Delicato

Helgen har spenderats i skbg och har väl inte gjort allt för mycket. mamma och jag var till ikea i fredags och där såg jag det sötaste jag någonsin sett. i lördags.. inte ett skit, kollade the war at home, rolig serie det där. idag var jag helt enkelt för rastlös, jag och joel drog till ica och köpte fika, som vi också åt på ica.. icafika. några delicatobollar satt jävligt fint. hängde i vip-rummet och gjorde gabbe sällskap när han jobbade, duktigt klirr i spargrisen. rundade av kvällen hos filip där jag satt och kollade när dom spelade ett spel jag inte förstod, sen gick jag hem och åt stek! två och en halv timme fick jag vänta på den maten, men det var fan värt i slutändan. drar en forever alone imorn då jag tar sovmorgon här och tar halv elva-bussen till skolan. kommer inte va en jävel på den.. me and my headphones ♥

haha helt overkligt söt. pappan satte på honom sin egen lilla rygga och han bar den själv till toaletten. asså frillan, och onepiece! jag vill ha ungen
nazizombisar? cod? jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0