Fan vad vi är bra

Nu har vi sänt klart vårt program och det gick superbra! fanns knappt någon nervositet, bara från lärarna.. speciellt en. kul att ha gjort det men är fortfarande inte intresserad av att börja med radio på fritiden, som man kan göra på min skola. inte riktigt min grej känner jag då vaaa. efter vi var klara var jag med och överraskade malin som fyller 18 år imorgon! grattis förfan! var nog den finaste tårta jag någonsin sett, bra gjort annzor.

Packar lite granna för om en timme tar jag tåget till avesta, ska se nya mission impossible med några bönder. skoja jag är ju en bonde själv, fast bara när jag själv vill vara det! och igår vettni då provade jag och lucas min nya lilla soffa, den är så söt! lite hårt var det men jag sov så gott ändå. höll på att försova mig och missa sändningen, skulle va nåt det!

liten<3 och den är grå men hos mig ser det helt lila ut..?

Kommentarer
Postat av: anna

taaack livzor!!

2012-01-27 @ 17:16:59
URL: http://annawittur.blogg.se/
Postat av: himym

WOOOAH HUR PROVADE NI NYA SOFFAN DÅ?!

2012-01-27 @ 18:17:28
Postat av: majzor

Asuuuuum!!!!!

2012-01-27 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0