Ska vi göra något äckligt baby

Rullar på i skolan med radioprojekt. lilla Liv Fadji. simmade en kilometer idag också, undrar om det känns imorgon.. fett segos den här veckan, längtar bara till helgen. fast vad ska man göra då? blir nog skbg iaf, en oplanerad helg i västerås är det värsta som finns. ska dra igenom några filmer nu hade jag tänkt medan jag trycker lite kassler. golonka!


Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig
Ska vi göra något äckligt baby




Kommentarer
Postat av: den du vill attt de ska vara

hahaha låååååteeen, viiiindeeeeeeeeeeeeeeeeen! BOM

2012-01-19 @ 19:40:38
URL: http://BEBBO.devote.se
Postat av: himym

VAD GJORDE NI UNDER TÄCKET DÅ. OOOOOH

2012-01-19 @ 19:41:56
Postat av: liv

BOM BOM!



jag vet vart du bor jao, din mamma var under täcket

2012-01-20 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0