Sluta lajva dig

Såatte jaha snön ligger kvar, var ju trevligt. fortfarande inte åkt pulka vaFAN. skärpning nu. annars är vi klara med vårt radioprojekt, min grupp håller på med lajvare. det har varit kul även fast jag inte är så insatt i den stilen eller hobbyn eller vad man ska säga, borde jag inte veta det nu..? men hör upp nu folket!

Klockan 9 till 15 på torsdag och fredag kan ni lyssna på min klass när alla sänder sina program. om ni vill lyssna på min grupp (hehe) är den på fredag klockan 13. radiokanalen är 93.7 mhz i västerås, annars får man gå in på hemsidan, http://www.fmiv.nu/ och klicka på den lilla radion. vilket inte har funkat för nån men.. just sayin.

Imorgon ska jag simma igen, tycker det är asnice. fast det står livräddning, vadå ska hela klassen rädda mig och jag ska inte få göra nånting? he he he där bjöd jag allt.. meen ÄÄÄEEE sluta lajva dig nu! jävla lajvare.

malin jävla luring
pro redigering
fyra utropstecken, birgit menar allvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0