Snabbare än 500an

Hade det asmys i avesta och filmen var bra, hade bara sett en av dom innan och den sög, så det gick över förväntningarna. Vägen dit gick inte så bra, gjorde tusen misstag kändes det som. det var som förut när jag fick panik över att åka själv, hatar att byta tåg också. glömde betala för det första tåget, höll på att gå av i en liten by i stället för i sala, och massa annat. kom i alla fall dit välbehållen och sen var mitt ansvar över, blev runtskjutsad i bil resten av kvällen.

Hos felix såg vi en av dom roligaste filmerna jag någonsin sett. "Cloudy with a chance of meatballs". asså rekommenderas som fan, herre gud, skratt.. när jag skulle hem tänkte jag att hemresan iaf skulle gå bra. meeeeen då tog jag till och med fel på fordon. trodde jag skulle med tåget men upptäckte att jag skulle åka buss i stället. den hade redan gått så vi åkte ikapp bussen, tur som fan! (ne det var bara skills). hoppade på närmsta hållplats och sen tog den mig ända hem. som den alltid gör kära 500-buss..

Man lär sig av sina misstag gott folk! kom ihåg det :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0