Walking to the sushi bar

Skolan har börjat och livet leker, inte. gick bara tre dagar den här veckan och är ändå helt slut, har nog aldrig njutit så mycket av den här lediga torsdagen och fredagen. tror inte jag mår så bra, i hälsan alltså. dom tre viktigaste sakerna är väl sömn, kost och motion? jag suger på allt iaf. har tagit tag i sömnen och lagt mig 10 och 11 hela veckan, så det går ganska bra. jag och amanda ska kolla in friskis också, då har vi hälsan kirrad. sen får jag väl börja laga mat lite oftare även fast det suger.

Igår fick jag faktiskt mat av gabbe och joel, deras mat är mycket godare än min.. snällt av dom♥ sen kollade vi upp massa vägar som jag ska testa nästa gång jag ska till dom, måste börja lära mig mitt område! ..men snart ska jag ner i tvättstugan och hämta min tvätt. tredje gången i mitt liv som jag tvättar. fett duktig, har städat också, ojoj. efter det drar jag till stan och käkar sushi med elin, maja och pelin. skulle kunna gifta mig med sushi.. så jävla gooott!

någon fin dag i min håla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0