Slapshot

Hade en jävligt kul men lite stressig kväll igår. pluto för första gången, satsade på gratis inträde. hade lyckats om inte två personer hade trängt sig, mitt ex förra ex var en av dom :D firade jenny och jonna med massa andra jag inte sett på länge, det var riktigt kul att träffa dom igen. sa hejdå till pelin eftersom vi troligtvis inte kommer ses innan hon åker hem till turkiet. efter det tappade jag bort alla, men som den lugna själ jag är löste det sig med tålamod, skarp blick och en smula hopp.

Skulle ta tåget till fagge nästa morgon för att kolla studenten. vaknade för sent och fick stressa. en timme senare var jag i västanfors och fick traska in till brinell i ösregnet. joel hade ställt dit ett paraply som kompensation för att jag inte fick skjuts haha. kom fram när allt var slut och hann inte se ett enda utspring, kändes värt så värt. åkte snopet hem med gabe the babe.

Olof ♥
partygänget! viktigt att kolla facebook
beslagtog filips kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0