Tränat

Idag tog jag mig i kragen och betalade ett engångspass på gymmet. kändes faktiskt skönt som fan, fick mosa allt på en gång eftersom jag bara hade en chans.. nu blir det nog inte mer förrän efter sommaren, har inte råd med detta! måste spara till peace om 2 veckor, (TAGGA). kan inte fatta att det är så kort tid kvar, herregud snart drar vi ewe!

Måste säga att en helg i västerås räcker, vill fan hem nu! hängt en del med joshiboy och ätit typ allt gott man kan äta, seriöst. sushi, ibbes pasta, sandwichglass. ibland unnar man sig för mycket. skulle inte jag spara? får se vem jag våldgästar nästa gång! det där var ett hot.


Kommentarer
Postat av: EWEÄ

wiiiiieeee :D jag har ett tält, men johan säger att det är svårt att få upp och att det är lite slitet haha ;)

2012-06-12 @ 12:11:52
URL: http://BEBBO.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0