Last resort

Farväl underbara helg. har så fullt upp med att tänka att jag ska ta vara på den, att jag knappt hinner slappna av och HA helg. förra veckan var slapp. kollade film, åkte till romme, hade studiedag och slutade tidigt. får hoppas att den här veckan har nåt att bjuda på.. sen är det lov! typ det jag lever för atm.

Har varit en del med ewelinah0 senaste dagarna. verkar bli p&l med den bruden! våra planer går ju snett hela tiden men nu ska det väl ordna upp sig. inget mer får bli slutsålt för i helvedde! drog ut på longboards och sådär, långfärd med hennes vilda gläfs-trio. älskar hundar ♥

Vill dö på mitt humör, småpanik hela tiden. hittar liksom inget som är värt nog att hålla upp livslusten för. vill bara trycka på stoppknappen, stanna kvar i mitt skinnskatteberg och skaka av mig all stress och krav. skolan, pengar, och annat fucked up shit. körkort, jobb.. skjut mig. i världens bästa timing har pappa sagt upp sig, nu när pengarna behövs som mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0