The fact I'm running late

Alla kanske vet jag jag menar, dom här gigantiska uppgifterna i skolan. Vissa av dom känner man att det här kommer jag aldrig kunna göra klart. Skjuter upp dom forever och känner sig allmänt hjälplös. Händer mig rätt ofta, men känslan är så jävla underbar när man på något sätt börjar skriva igen. Det gjorde jag idag, intresselådan full snart? inte på långa vääääägaaaaaaaaaaar.

Jag och maja mostränade idag, iaf jag. var hur taggad som helst, som jag är varje torsdag. Det är ju fan då jag ska vara trött efter träningarna tidigare i veckan. På måndagar när jag är fet och utvilad, känner jag mig helt död. varför är det så gud? svara snälla tack på förhand.

Ska återgå till mitt lilla kök såhär halv 12 på natten för att steka klart mina kotletter. tänker inte ens äta dom, så varför steker jag? nu när jag tänker efter var det inte det smartaste beslut jag tagit. låter Tenacious D (om ni inte sett deras film, se den) avrunda min kväll, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0