18 and Liv

Känns som att den låten var tillägnad mig idag..
Skid Row – 18 And Life

Haft en jätteskön dag, och snöade det? NÄE! planera era utflykter den sjätte maj, fint väder sedan 1994. kan lova att tårtan var lika god som jag föreställde mig den igår. min släkt var söt, särskilt mormor. hon var ut och plockade blommor titt som tätt, vet inte varför. tror hon ville ha på alla borden. diza kom över och gav mig en traditionspresent, det var trevligt! nu har jag snickers för denna månad. fick också min första lagliga öl av michaela. den tog jag med mig till båtbryggan vid 10, drack den medan jag tog kort på månen. kände för att göra nåt busigt nu när vuxenlivet väntar.. ehm

cute level: over 9000
försökte skriva Liv så blev det ett hakkors.. kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0