All day all night

Hur mycket tid man än har på sig från början slutar det alltid med att man stressar sönder, varför är det så?! fick reda på idag att en film vi har gjort ska visas imorgon, och den är inte exporterad. för er som inte vet kan det vara ett jävla krångel och ta lång tid. den här kommer ta flera timmar att exportera. kollade till den nu och hör och häpna, den har stannat! okänt fel how I love you.. bara att göra om allt då. var media verkligen ett smart val i trean? all denna frustration man inte vet vart man ska göra av.. sega skoldatorn gör inte saken bättre. lagg, lagg, lagg. andas Liv.. tänker på att jag i alla fall haft en riktigt bra dag, att köra gick också fint. vädret har en magisk inverkan! tur att man är en ren jävla nattuggla, och att jag tar ledigt hela förmiddagen. idag vinner jag över elektroniken!!!

är för övrigt kär i denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=BDdzQFW9b6U

så schindler har både en list och en hiss?.. he he he, torr
denna soliga bild tog jag medan min buss åkte förbi mig :) bruden med koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0