Båtbryggorna

När det är soligt och fint ute trivs jag i skinnsberg förjävla bra måste jag erkänna. direkt efter frukosten mötte jag ewe vid konsum och inhandlade lite gott, sen bar det iväg till båtbryggorna med filtar. somrigaste dagen hittils! fick mat hos mormor och det var underbart, varför fick man inte ärva hennes matlagning? övningskörde med pappa ett bra tag och pratade lite vid sjön, träffade också på en ankfamilj. bästa söndagen jag haft på riktigt länge och mår faktiskt rätt bra just nu. igår tappade jag tron på mänskligheten litegrann och det gjorde mig så trött. men min långhelg har varit väldigt rolig ändå, har blåmärken som bevis. bland annat från lite fotbollsspelande mitt i natten, jävla bänk.

snodde från ewelina för att jag bara tar kort på ätbara saker..
ankornaaa!
joel är så dålig på guitar hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0