Död åt datorer

Veckans roligaste dag helt klart. hade inte ett skit i skolan förutom kg-party. det brukar vara lite halvsegt men idag, garvade sönder min redan sjuka hals. fan vad underbart det var! 100 procent retards. efter det mötte jag joel och vi vandrade till honom. åkte med gabbe till hälla för han skulle handla, trevlans! drog en donken innan hemfärd, har nu 3 kronor på mitt konto. intresseklubben antecknar. missade ungefär tre bussar innan jag äntligen kom iväg till jenny, hade lite grillmys med henne och bruds. klart loreen gick vidare! brutalt mysig kväll.

Hände en tragisk sak också. filmen som jag snackade om igår, skulle ta ungefär 30 timmar att exportera, (inte mer???). hade vaktat den i ett dygn, för om den stängs av avbryts allt. när vi ska åka från jenny kommer jag på att jag inte satt i laddaren. datorn var död och 15 timmars exportering var fördjäves. eller vadå 15, ett dygn är längre än så. skit samma.. känslan var typ knäckande. jag ska inte behöva vakta en kass datorjävel i flera dagar, ingår väl förfan inte i mitt skolarbete? vet inte vad jag ska säga, nu släpper vi det här. att det ALLTID ska vara ett helvetes krångel </3 tar verkligen all energi.

Så drar vi dagens myslåt
Frida Hyvönen – Terribly Dark

bästa kepsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0