Hungrig

Sitter och vill göra mat men orkar inte, diza ska sova här idag och jag hoppas hon kommer snart. hon kanske kan ge mig kraft att ställa mig vid spisen.. har för övrigt varit i stockholm med klassen på uf-mässan. vi gick runt bland montrarna ett tag, sen satt vi på donken i tre timmar innan det var dags att åka hem.
helt okej värt :)

Är lite halvtaggad just nu, ska ju faktiskt ha fest imorgon. i skbg av någon orsak, kändes kul. jag hoppas att vädret blir bättre än det står att det ska bli, och att det blir roligt. meeen det tror jag!

pommes fritet hamnade väldigt bra till såg jag nu, haha

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahahahhahah omg vilken ful bild!!! Bjuder väl på den dååå!

Gillar att du fortf är hubgrig efter allt du åt idag :D

2012-05-16 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0