Keep cool stay young

Hade brutalt roligt igår, blev fan förvånad! tack vare mina låga förväntningar, funkar varje gång. har insett att det verkligen blir vad man gör det till, och dom som säger att krogen är tråkig skulle nog inte haft så kul nån annan stans heller :) david var snäll och skjutsade mig till stan och maja verkade vara glad genom hela kvällen, det var ju det viktigaste. på bussen hem kaxade jag med en gubbjävel som var helt dyngrak, vet inte varför men respekten droppar ju till noll när dom ska försöka prata med en. pinsammaste
jag vet. bedömde mitt utseende osv och han var typ 60, fick sjasa bort
honom från min plats som om han var ett barn i trotsåldern.

Kan fortfarande inte komma över att jag är uppe klockan 9 på en helgdag, efter krogen dessutom. ska ta tåget hem vid 12, wiho! känns fantastiskt, som en grej jag alltid velat göra men aldrig kunnat.
nu har jag fått en liten inblick i morgonpigga människors liv, jävla lyckostar säger jag bara!
det här ska jag försöka pröva igen inom en snar framtid.

Och grattis till sverige och loreen! skulle velat sett det, inte ofta man vinner ju.
hörde av någon att hon vunnit och sekunden efter spelade dom euphoria.
haha det var så jävla mäktigt på nåt sätt och jag blev smått patriotisk.


Kommentarer
Postat av: Maja

Det var ju jag och sofia som sa till dj;n att loreen hade vunnit då satte han på den åt oss! SÅ jääääävla grym kväll!

2012-05-27 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0