Only the horses

Tjeenaaa, fullt upp har det varit. superkul också. i onsdags tog vi bussen från kopparlunden i samlad trupp till skinnsberg. åt lite hemma hos mig och gjorde oss mindre fula. var tvungen att köpa ut cigg för första gången, kände mig något obekväm med passet i högsta hugg. snälla aldrig mer. hade sjukt kul resten av kvällen, det verkade som att andra hade det med. hade lite ansvar så kunde inte sätta mig tillrätta i ett hörn, fick flänga runt lite men det var bara roligt. min söta tårta uppskattades och fick godis tillbaka av nästan alla haha, sjukt söta vänner man har. vill typ bara göra det igen.

Igår myste vi vid båtbryggan ett tag innan alla åkte hem. josh stannade kvar lite längre och vi drog ut på nya äventyr sen. blev förföljda av en gingerkatt och spelade gh hos joel. han fick vara med när jag hade min absolut fulaste volvoraggar-upplevelse. kan inte beskriva händelsen med ord, förbannar mig själv att jag inte fick det på film..


Kommentarer
Postat av: Maja

Vatten eller sprit, vatten eller sprit tralalalaa

2012-05-19 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0