Seperate ways

Försov mig imorse, men det tar man inte hårt på. sjukt sliten på morgonen iaf, somnade på väg till skolan. inte bara på bussen utan när jag gick från den. ryckte till av att jag stannat helt, kan en människa somna stående? jag borde få hjälp. tillbringade kvällen hos joel och gabe the babe, fick tre paket mums-mums för att jag fyller år snart. do not deserve this kindness! på hemvägen träffade jag alec, josh och anna på stan. inge timing, nästan chockerande. jag och alec åkte tryggt hem med nittiotvåan och imorgon är jag ledig! ibland älskar man sin lilla skola.

en mumsmums till alla brudar

hahah jättefint evenemang man blev inbjuden till på skolmailen. fula vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0