Stig Helmer Story

Nyss kollat klart filmen med Jaaaaaarl och fan vilken sömnig film. den var väl gullig men trök ändå. åkte till skolan i morse och hade ingenting, som vanligt. kollade på eurovision song contest i stället, måste säga att utan spänningen var det inte så mycket att se. gick till synsam för en synkontroll och sen sprang jag till körskolan för att hinna med en teorilektion. nattbussarna hade börjat gå när jag var klar så fick vänta en halvtimme på stan, svinhungrig som jag var blev det en donken.. får bli så ibland. inbillar mig att
jag har sovmorgon imorn men icke! nu får jag sluta sitta uppe sent,
måste i säng innan stig helmers sövande kraft släpper.

haha den där blomman fick mamma på mors dag.. det är egentligen en lång historia men jag och jon snodde den från konsum kan man säga. min bror har inte varit så rolig på länge, living on the edge
big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0