Valborgs hjältar

Hade mycket trevligt igår, på det stora hela. majbrasan var iaf fulare än jag någonsin hade kunnat föreställa mig, inte själva brasan kanske men hela situationen. slappa människor stod och glodde i elden som bara brann på halva sidan, medan en kvinna från finland höll ett tal i bakgrunden om flytten till skbg. ingen lyssnade, och när det kom ett "hipp hipp!" kom det inget "hurra". körmusiken hade dom bytt ut mot svensk schlager och en alkis hämtades av ambulansen, mumsiga blodspår lämnades kvar på marken.

Ewe, filip och joel ingick i mitt fina sällskap och vi drog vidare. skulle bara stanna till på ett ställe men det slutade med att vi styrde upp hela helvetet. flydde ner till filip, gissa vad vi spelade..?
kändes som jag var den enda som var pigg nog att hålla igång aktiviteterna på slutet, sa farväl och somnade framför en konstig film.

grillmasters och gläfsdjuren

Kommentarer
Postat av: ewäää

hahaha inlägget var typ bäst hahaha fyfan vilken ful valborg det var :D Och bilderna hahah jävla hund..

2012-05-01 @ 19:24:09
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0