Dagen är kommen

Härlig är jorden och den dagen jag så länge fasat för har passerat, jag är nu en lycklig kvinna. drömt om att få skriva det här hur länge som helst och sen glömmer man ju såklart det mitt i all uppståndelse.. men jag är gravid! :) nerå men jag har tagit körkort!!! :D känns så jävla weird när jag är ute och brummar helt ensam nu, men är väl bara att "köra" bort den känslan. fan vad töntigt ni ska se min natthumor nu..:/ det är iaf grymt och jag kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt har klarat det. väldans sentimental jag blev nu då men när man bor såhär på landet är det en sån jävla frihetskänsla! är liksom inte fast längre. (tro inte att det är min kropp jag pratar om nu för än så länge ser den likadan ut). men i och för sig kommer den nog bli ganska ofast om jag ska åka bil hela tiden..dryyyyg jag är ska avgå med omedelbar verkan.  
 
såhär fin blev dagen efter min uppkörning, himlen grattade mig med solnedgång
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0