Halkan!

I morse gjorde jag risktvåan, också kallad halkan. SÅ JÄVLA KUL. en av dom roligaste sakerna jag gjort, kan bero på att jag aldrig sladdat m.m förut. är jag pinsam nu? kanske är ensam om detta. nej jag vill göra om det. ska fan jobba som halkinstruktör i framtiden♥
 
Köpt nya skor äntligen. kändes som att benhinneinflammationen ligger på lur. vilket jävla ord. typ åtta, nio stavelser inbakta där, mums! går mycket lättare att springa nu. älskar peppen som följer med bättre träningskläder, vet att jag inte är ensam om det! 
 
Är död efter en dag på stan. att shoppa tar mer på kroppen än att gymma, fyfan. hoppas på brännboll imorn så ska somna med fingrarna korsade! gnatt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0