Dött

Lite inaktiv känner jag men har inte tillräckligt med fucks att ge. vågar säga att jag har fullt upp med träning och körning och sånt där, om jag har orken att blogga hinner jag ändå inte. men nu är det helg och då får till och med carl bildt slappna av. eller vad vet jag.
 
Måste bara säga att MIN SKOLA HAR FÅTT MATKORT OCH JAG ÄTER THAIMAT VARJE DAG,
så nu sa jag det.
 
Drog upp en elgitarr som ingen använder och den minsta förstärkaren jag hittade, (vi har en del..) jättesöt minilåda som passar bra i mitt minirum. har bestämt mig för att återliva mitt musikaliska jag innan hon försvinner, eller innan mina skills gör det, om man nu får kalla det så.
 
Ha en muuusig fredag nu barn, det kan ni ju försöka med. chockade mitt hår denna morgon med att göra det platt. inte igår.. UNDRAR varför jag inte uppdaterar oftare, det jag skriver är ju skadligt intressant!
 

ska bli plektrummodell 

 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Liv, du är en sådan skönhet!

2012-09-15 @ 00:33:41
URL: http://inteminblogg.blogg.se
Postat av: Majs

Vackrare människa får man ju leta efter säger jag bara!

2012-09-15 @ 10:27:20
Postat av: ewäää

wwwoooo LIIV alltså SMACK vad snygg du var i platt!!:D

2012-09-16 @ 11:23:14
URL: http://BEBBO.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0