Fullt fucking upp!

Har faktiskt velat uppdatera några gånger men jag hinner verkligen inte! vi har planerat aktiviteter och fest för ettorna  hela dagarna och det finns alltid något att tänka på. imorgon är det i alla fall och det skall bli roande! ääe men skitkul faktiskt sen är det skönt när allt är över hehe. i helgen var det också massa ståhej. i fredags var vi ut, i lördags var vi ut och i söndags var vi ut. neeej rättare sagt krogen, kulturnatt och film på vallby. hade en jävla körhalka inplanerad imorn också men den blev flyttad. lättnad.
längtar nästan till en oplanerad helg i byn! 
 
Igår hade jag tvättid kl 9 på kvällen och var klar 11. glömde massa kläder så jag fick köra flera omgångar och allt hann inte torka. hade ingen plats i lägenheten att hänga saker på och min enda stång lossnade och det var KAOZ :( aldrig mer tvätta, aldrig mer! utan mitt moraliska stöd av maskulin form hade jag väl hoppat från balkongen i ren desperation. nu ligger alla kläder utspridda på golvet som agerade torkställ igår och det ser allmänt rörigt och fult ut. min stressfaktor lägger ribban högre och högre för varje dag känner jag och då blir varje liten skitgrej jobbig.. 
 
positiva bilder väg upp detta tack!
kanske inte för att det är positivt att uppmuntra rökning men.. träffade emil på kroga wohooo♥
tvungen att visa utklassningen i brännboll, den smälta chokladbollen och McMonster :) 
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0