Så tittar jag in igen

Ibland har man tur att få en kul fullspäckad helg att man inte hinner med internet. dock gillar jag inte att återberätta flera dagar.. ska försöka göra det smärtfritt.
 
på fedagen värmde jag m.fl. upp med en mainstream skräckfilm. ja jag kan kolla skräck bara den är dålig och innehåller nåt töntigt som zombies eller andar.
 
på lördagen var det släktkalas. på kvällen firade jag och samma m.fl. filip hos honom och sedan följde jag med på hans krogendebut på gm. lite småsegt at first men allt slutade lyckligt. testade typ tre nya drinkar och kom då på att krogen är rolig. ett smått krav då att man har lite pening i plånkan.
 
i söndags väcktes jag och frågade om jag ville med till stockholm. ja svarade jag och så åkte Liv med familj till huvudstaden och hade mys. ena halvan, dvs mamma och jon gick på djurgårdenmatch. jag och pappa gick och åt buffé i två timmar. tror att båda sakerna uppskattades lika mycket. 
 
ska verkligen försöka undvika sammanfattningar i framtiden! imorgon börjar jag 12 igen, underbaaart
 


blandade bilder gamla och nya. bl.a. filips fina svep-arena och min söta fader. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0