Det var ett jävla flängande

Har varit konstant aktiv hela fredagen och lördagen. förfest hos Elin igår och vi lyckades göra perfekta rosa pantern! har en crush på likör 43 haha, (julklappstips wadup). träffade majs på Pluto och hade min andra riktigt roliga kväll där. händer inte så värst ofta, senaste gången var när ewe fyllde förra året, och lärarmiddagen såklart! visade sig att Maja och var en duo med oväntad talang. måste absolut göras om. 

Åkt hit och dit och fram och tillbaka. det är väl det jag gjort idag. jag och Josh hade lite slapphäng hos Elin och jag fick äntligen min väska som jag glömde där på studenten! det var ett halvår sedan, på det exakta datumet. bättre sent än aldrig. köpte säng på Ikea på rekordtid och nu ligger jag och bloggar i en 120 istället för min gamla som var 80 cm.. fyfaaaaaan säger jag bara, helt underbart. 



Gick tydligen asbra att ha glajjer på krogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0