Konsert

Igår ha de vi julkonserten i kyrkan som jag och eleverna har tränat till under tiden jag jobbat här. brutal skillnad när alla spelar tillsammans än när jag har enskilda elever. det är någonting med kyrkor som gör det så stämningsfullt. vilka sjuka byggnader egentligen? en akustikbomb med ljus överallt. 

Blev trollad av Elin och Jenny som inte hört av sig på hela dan. sitter där i en paus och tittar ut över publiken så möter jag jennys ansikte. hahah jävla skojare till kompisar. festelin följde med till skbg och vi hade en fortsatt trevlig kväll/natt med paradise hotel... skäms på mig

Fancy

Alltså dom här änderna! blev nästan dödad. you came to the wrong neighborhood, motherfucker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0