Färna

Somnade klockan 6 på morgonen idag, tänkte att det inte gjorde nåt eftersom jag skulle till Fagersta vid 11. trodde jag då! klockan 8 ringer förskolan, var helt väck och uppfattade inte riktigt vem det var. sa att jag kunde jobba och sen frågar hon, "hittar du hit då?" tyckte det var en jäkligt konstig fråga. "eeeh.. ja jag har ju jobbat ett par gånger nu.. eller var menar du?" "ja alltså här i färna!" haha paniken som uppstår på morgonen. lyckades låna mormors bil och hittade dit på första försöket, bra prestation för att inte äga något lokalsinne över huvud taget. ingen av dom andra vikarierna hade svarat, så detta var min turdag. lyckades också klicka hem det absolut sista paret skitcoolasnygga skor som var på rea. lika bra att köpa en triss nu när man ändå är igång! 

när man är brun vet man inte att man är brun. dagens citat 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0