Lärar-Liv

Haha fan va kul detta jobb är. glider runt i bilen till olika skolor och träffar barn som går i 1an till 6an. dom yngre är ju svinroliga! i mellanstadiet har man ju liksom lärt sig att det är töntigt att fråga saker och vara nyfiken, men lågstadieeleverna kommer in och behandlar mig som vem som helst. dom talar om exakt vad dom vill göra och har ingen tid att vara blyga. jag ägnar all tid åt att få dom att lyssna, och när lektionen är slut förväntar jag mig att dom ska vara sura och tycka att jag är sträng. så får man höra "åååh vad kul det var! det var jätteroligt att spela med dig!" hahah asså wtf jag förstår inte ungar. 

Sitter här ensam i en lokal och dricker te. lite ensamt blir det, vad skulle jag göra utan iPhone? ingen jävla aning faktiskt. två stycken har inte dykt upp, får alltså pengar för att vänta. I'll drink to that. 

Är väl en tönt 

Morgonutsikten på väg till fagge :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0