Natthäng

Idag träffade jag Maja och hon var så gosig. nyfödda väger ju ingenting, och hon är så skör och perfekt. som att hålla i en vattenballong. om jag hade ett barn skulle jag ha ångest hela tiden att råka tappa det eller slå i det. usch kommer drömma mardrömmar om det nu. söta lilla bebis. 

Jon och jag har hängt vid tvn bra många timmar nu. han spelar Sims och jag kollar på b-filmer från programbiblioteket. rätt skönt. sitter och är avis på alla som är på nån rolig halloweenfest i kväll. kunde inte jag bara blivit bjuden till nån random härlig fest och fått klä mig ful och bli någorlunda full? det är allt jag ber om folket. mina fester upphörde efter gymnasiet, ack nu är man till åren kommen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0