Vindrickare

Igår hämtade joshua mig och sen dunkade bilen hela vägen till honom. fattar inte hur han orkar åka fram och tillbaka sådär, crazy dude. smakade tequila rose (gooood!) och drack vin utan att få kväljningar, framsteg! vuxenpoäng.. långpromenad på jakt efter fredagsflott, hittade bara en mack pga att klockan var 4 in the morning. jaja

Vi hängde lite i skbg idag och kollade på mina gamla youtubefilmer från KG. fråga 1: varför gjorde vi som vi gjorde? fråga 2: varför filmade jag det? är glad att jag gjorde det i alla fall för det var underhållning på högsta nivå. ska bränna ner filmerna på dvd och spara dom för alltid...

Nämnde jag att subway är mat från himmelriket? 


1 2 3 pose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0