Leftovers 2013

Fan vad bilder man tar som aldrig blir använda. I-landssyndromet kan vi kalla det. man tar bilder i tron om att dom är viktiga, så blir dom bara bortglömda utfyllnader som tar massa mobilminne! varsågod här kommer bortglömda randoms som har lagrats i ett år. 

Lektion i hissen

Vaknade med silikonläppar

Noomi

Gang bang på jesustavla 

Michaela och Ebbis


Jenny, majs och jag på balen

007
Rainbow caaake

Noomi

Ensamt offer i lägenheten 

Jag och Jenny på utklädnadsdag

Våren är kommen 







Studenten 


Ebba och Pelle 
Liten!

Hittade "bacon is good for me"-killen från youtube!


Före och efter bråvalla ;) 




Noomi igen haha sötast på jorden 

Sommarjobb

Ägig bild när damerna blev näthatade under EM!



Sundborn haha fyfan<3 mina bästisar Emil och Erik
Sommar på riktigt! 

Blev fascinerad av grässkillnader på jobbet...

Coolaste värsta grejen 

Indianer i Västerås 

Som en kontring till 9/11 

No idea
Höstis

När jag skulle gå ut kom Ingemar och ställde sig såhär, en fot i vardera toffel. ååh så jävla rulig! 



Värsta friluftaren man var på Gotland asså

Kenny på besök! Slut! :D 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0