Blä

Vaknade så sent idag. hatar känslan. mår så mycket bättre av en bra dygnsrytm, fattar inte varför jag inte anstränger mig mer för att få en. har bara hängt med Joel och Ingemar, lovar att han har gett mig rabies så som han nafsar. ingo alltså, inte Joel. 

Det är något fel med min datorskärm, den blir svart hela tiden. kom på lösningen att koppla in den i tvn i stället,  så nu kan jag se men får samtidigt nackspärr. överför allt till en hårddisk för jag har på känn att datorn är inne på sista hösten. lilla äckliga skoldator som var hatad av alla i tre år, och fortfarande är av vissa. skolan skulle kunnat betala oss för att bli av med dom där, i stället fick vi köpa den för 300 spänn. som att köpa en tickande bomb, oförutsägbara made in china-dator. 




Otroligt vackra bilder. stackars Ingemar blir alltid retad.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0