En till bebis!

Igår fick jag veta att Michaela och Jocke åkt in och bara några timmar senare var lilla Maja född :D alltid samma lyckliga känsla när det kommer en till familjemedlem. på bara dom senaste två åren har det kommit tre små kusinbarn till mig. alla tjejer, vilket är så kul eftersom jag länge varit the only girl in the world när det gäller min släkt, haha. det ska bli så spännande att träffa henne och se om det finns några likheter än, dom är ju så små i början! goooooos!  

Michaela har lagt ut bilder på henne så jag hoppas det är okej att jag visar en här.
Båda är så fina, undra vad Ebba tänker nu! 


Kommentarer
Postat av: Bebbo

Åååå mysiiiiis!!

2013-10-29 @ 19:13:26
URL: http://BEBBO.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0