Illuminati

Ända sedan jag sommarjobbade på kyrkogårdar har jag velat åka tillbaka till heds. jag och bianca gick och vattnade och plötsligt kom vi till en stor trekantig gravsten med det allseende ögat i toppen. sånt jävla mysterium, är det satanistiskt eller är det kristet? jag och Jenny åkte dit på kvällen och det var ju minst sagt obehagligt. blev inte bättre av att Jenny nämnde att det var runt allhelgona. fick jävligt bråttom tillbaka till bilen och kände mig iakttagen hela vägen. usch fyfan yolo och allt sånt där!

Nu ska vi sova i min lilla lägenhet som på den gamla goda tiden. det ger minnen från när Jenny sov här varje dag, vi var i princip sambos. det har hänt massa roliga saker här i lilla ettan och jag har haft svinkul under gymnasiet, men jag saknar den inte. det är liksom skönt att det kapitlet är över. nu har Jon tagit över och jag hoppas att han kan ha lika mycket glädje av den som jag.

Imorn drar vi en lunch på stan sen ska jag hem igen till mitt hus med yyytaaa. skönt det ska bli. FRUKTA ENDAST GUD! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0