No Fun At All

Var på spelning igår, i Köping. ett gammalt skinnsbergsband som hade nån slags reunion, dom heter som rubriken. dom är rätt bra och var ganska stora förut, var till exempel fans från Australien där för att lyssna på dom. jag hade väl lite tankar om att det just därför skulle vara en rätt stor spelning, typ som en konsert. men nej nej, huuur litet som helst (det var på ögir) och nästan bara massa skabbrockers där. kom dessutom 2 timmar för tidigt så ja, jag vart lite otaggad och irriterad. hade också varit sjuk, och blev det igen efter den kvällen. men det var rätt kul när dom väl spelade förutom alla svettiga medelålders gubbar som gjorde moshpit och visade cracken.. så jävla pinsamt, usch. 

Hittade en person som ser ut som en ofräschare rockversion av min gamla medialärare :D samma byxor, en kufig tröja och färgat hår med rosa tofs. 


Sista gången jag var på en sån här "lokalspelning". joel var yngst där och jag kände mig bara.. fel. men man ska pröva allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0