Det här skrev jag för ett år sedan

"We had a good run, sommarlov. men nu är det snipp snapp slut, för alltid. tänk om man skulle börja tänka djupare i det här med att det var sista sommarlovet och nu ska man jobba och att livet antingen är slut eller bara börjat.. har en tendens att sväva iväg, men nu är det livsfarligt. ja sista året ska bli så bäst och allt man gör ska ha en mening och tänk vad vi ska ta vara på det sista. men om vi inte gör det då? allt flyger förbi och vi har missat den bästa tiden i våra liv. vågar fan inte ens sätta igång, det håller inte. så jävla lätt att panika, kanske till och med bryta ihop? tror aldrig jag gjort det. men pressen på att ha kul kan leda till stress och depressioner, typ, eller? som sagt, gömmer dom där tankarna och så hörs vi runt kvart över aldrig?"
 
Och ja jag vet inte riktigt hur mitt sista år var. det gick förjävla fort alltså! pain in the ass men samtidigt väldigt roligt. vilket djupt moment jag hade där, försökte väl se in i framtiden. mitt liv har verkligen stannat av nu efter skolan, men känner ändå att det är lugnt. tror att det tog ett tag innan jag hann ikapp min situation, att det är jag som ska bestämma vad jag vill göra nu. panikade inte som jag trodde, blir återigen förvånad över hur jävla likgiltig jag kan vara till vissa saker :) det är inget spec att sluta skolan! (förutom att flaket var det bästa jag gjort). skaffa ett jobb, få pengar, skratta och var glad. ENKELT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0