Frisco

Kulturnight igår. trodde den var väldigt planerad men ack, så fel! kopparlunden ägde med lejonkungen som teater, det är en grupp för utvecklingsstörda som uppträder varje år. det roliga var att jag kände igen flera av dom eftersom är i samma byggnad som min skola. så sjukt söta allihop. sen var det kul att träffa mina fina klassbitches också. 



En liten tur till stan blev det med dom innan vi kände oss klara. skulle egentligen stannat kvar men slutade med en bilfärd hem igen. kan säga att jag blev ganska brutaldissad av mitt ursprungliga umgänge, men människor är så olika. han såg kanske annorlunda på saken, eller fattade inte att det var ganska omständigt för mig att ta mig dit. blir bara så förvånad. är det så svårt att sätta sig i en annans situation? jag är så likgiltig till saker folk gör mot mig att jag inte ens vet hur illa det där var. någon annan hade kanske varit svinförbannad! jag blir väldigt sällan arg, kanske borde bli det lite oftare. 

Nu till något enklare att förstå sig på: MAT. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0